01
Prowadzenie ksiąg handlowych
- prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych
- sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald
- sprawdzanie dokumentów pod kątem wymagań Ustawy o Rachunkowości
- tworzenie planu kont
- prowadzenie ewidencji dodatkowych (środki trwałe, wyposażenie)
- obliczanie zaliczki na podatek dochodowy CIT
- sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT, VAT-UE
- przygotowywanie sprawozdań finansowych za rok obrotowy
02
Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtu ewidencjonowanego
- dokonywanie zapisów w księdze przychodów i rozchodów oraz w ewidencji przychodów
- przygotowywanie kalkulacji podatkowych PIT-5, informowanie o wysokości podatku do zapłaty
- sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT, VAT-UE
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia
- roczne rozliczanie działalności
03
Kadry, płace, ZUS
- przygotowywanie list płac i pasków płacowych
- rozliczanie zwolnień lekarskich, nieobecności w pracy i urlopów w celu sporządzenia list płac
- rozliczanie umów zleceń i o dzieło
- sporządzanie dokumentacji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dotyczącej pracowników/zleceniobiorców Klienta
- przekazywanie dokumentacji do ZUS
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
- sporządzanie rocznych rozliczeń PIT pracowników (PIT-11, PIT-40) oraz Klienta (PIT-4R)
- prowadzanie akt osobowych
- wystawianie świadectw pracy